duminică, 4 decembrie 2011

Cum sa faci un costum de Mos Craciun

Am postat pana acum trei tutoriale care sa ne ajute sa raspundem exact la aceasta intrebare. Dupa ce realizam pantalonii, apoi bluza si caciula, nu mai avem decat sa asamblam costumul si sa adaugam blanita. Pana acum componentele costumului nostru ar trebui sa arate cam asa:


Pentru blanita, aveti cel putin doua optiuni: sa o cumparati de-a gata din magazinele specializate si sa o aplicati, sau sa o confectionati chiar voi. Eu am ales cea de-a doua varianta. Am cumparat o lanita mai ciufulita si am impletit-o.
Acest costum de Mos Craciun l-am realizat din catifea rosie si fir ciufulit si tin foarte mult la el. A fost deja imbracat de baietelul meu la serbarea de la gradinita care a avut loc pe 4 decembrie (da, stiu, a venit intai Mos Craciun si apoi Mos Nicolae, dar ce sa facem:) Iata rezultatul final!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu